Klachten & Garantie

 

Garantie

Wij hechten veel waarden aan onze producten en doen er alles aan om de artikelen in goede conditie bij u af te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets kapot gaat waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. U bent wettelijk verplicht om binnen 2 maanden na de constatering van het gebrek hierover bij ons een melding te maken. Wanneer het gebrek binnen het garantietermijn valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 

 

Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sophiesfavorites.nl. Wij denken graag met u mee om tot een passende oplossing te komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."